کد خبر 1066178
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
هواپیمای آموزشی

امیر خلبان فتاح با اشاره به تحویل گرفتن چند فروند هواپیمای آموزشی تی-90 شرکت هسا، ویژگی‌های این هواپیمای آموزشی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان سعید فتاح فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی نیروی هوایی ارتش در گفتگویی پیرامون برنامه این نیرو برای تشکیل تیم نمایش پروازی، اظهار داشت: علاوه بر حضور شایسته تقدیر هواپیماهای شکاری از یکایک پایگاه های هوایی کشور در نمایشگاه هوایی کیش، مجموعه ما افتخار دارد که با پرواز هواپیمای پی‌سی 7 و توسط خلبانان توانمند خود توانست خاطرات جذابی را برای هم وطنان رقم بزند که حتما شاهد آن بوده اید.

بیشتر بخوانید:

شبیه‌سازهای نهاجا رزمی شدند+عکس

وی افزود: در حال حاضر نیز برنامه‌هایی برای تشکیل تیم نمایش پروازی با بهره گیری از هواپیمای پی سی 7 در پایگاه مدنظر است که توسط تیپ آموزشی ما دنبال می شود و به همین منظور از تجربیات اساتید نیز بهره خواهیم برد تا توان نیروی هوایی کشورمان را بیش از پیش در مقابل چشمان ملت ایران و البته حاضران از سراسر دنیا به نمایش بگذاریم.

امیر فتاح همچنین در خصوص ویژگی‌های هواپیمای T-90 تحویل داده شده به نیروی هوایی نیز، گفت: در خصوص هواپیمای تی 90 نیز که برای ماموریت های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد و چند فروند از آن از سوی هواپیماسازی ایران (هسا) متعلق به وزارت دفاع تحویل ما شده نیز باید بگویم که نسبت به هواپیمای آموزشی پی سی 7 با تغییراتی داخل کابین و البته بخش های دیگر همراه است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان عنوان کرد: به دلیل نمایشگرهای نسل جدید نصب شده در این هواپیما، می تواند برای آموزش خلبانان تازه وارد که بنا است با جنگنده های ساخت داخل همچون کوثر پرواز کنند، مورد استفاده  قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی RO ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    17 2
    ما شالله باید گفت که همه نوع تکنولوژی که نیاز است و برای کشور عزیزمان لازم است را خودمان متکی بر توان داخل خودمان بسازیم تولید بکنیم اختراع کنیم خدا قوت به ارتش و سپاه و کل نیرو های مسلح
    • mohsen IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      3 1
      نمیدونم چرا هر هواپیمایی میسازیم کلن بیشتر از 5 تا نمیشه مثل صاعقه که کلن بعد از 16سال 5فرئند تولید شد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    33 2
    ایرانِ قوی :)
  • JP ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    3 5
    فانتوم 60 سال پیش پیچیده ست، هروقت فانتوم ساختیم، یعنی ما اشراف کامل داریم..!! می گم باید از کشورهای دوست و برادر چین و روسیه بخواهیم که با تمدید قطعنامه منع فروش سلاح به ایران مخالفت کنند.. وقتشه از چین چند اسکادران از هواپیمای تهاجمی پیش خرید کنیم.. برای شروع ی موج رسانه ای راه بیندازید.. و با سفیران این دو کشور در این خصوص و مسایل استراتژیک مصاحبه کنید..
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    8 18
    فانتوم رو هم بعداورهال اسمشو بزارین فتانه یا برای میگ بگین میخ 29
  • سینا درخشنده IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 1
    سلام دعا هاتون قبول باشه من الان دارم دنبال هلیکوپتر شخصی میگردم ولی هرچی توی سایت ها میزنم نمیاره برام لطفا سایت هارو درست کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس